آموزش ببین

آموزش صفر تا صد به زبان ساده
×

کاربردی برنامه نویسی سی شارپ #C – مقدماتی

خانه » دانلود » کاربردی برنامه نویسی سی شارپ #C – مقدماتی
امتیاز خود را ثبت کنید
48000 تومان
اطلاعات دوره
60%
تخفیف
تعداد دانشجو
1
مدت دوره
10:24:33
تعداد درس ها
13

admin

درباره استاد
اشتراک گذاری محصول

بیشترین زمان

با بالاترین کیفیت تدریس

اساتید مجرب

بهترین استاد های ایران

ویدیو با کیفیت

دارای ضمانت نامه کیفیت

دسترسی ایمن

تنها خودتان یاد بگیرید

امتیاز خود را ثبت کنید

 

آموزش کاربردی برنامه نویسی سی شارپ #C – مقدماتی


 

 

 

 

 

 

زبان سی‌شارپ یک زبان قدرتمند و سازگار با پلتفرم‌های مختلف است که می‌تواند در مسیر طراحی نرم‌افزارها مورد استفاده قرار گیرد. هدف از آموزش سی‌شارپ این است که بتوانیم با این زبان، برنامه‌هایی در سیستم‌عامل ویندوز بنویسیم و از آموخته‌های خود به عنوان یک پایه برای کار دارای چارچوب‌های مختلف تولید شده مانند: ASP.NET MVC و Xamarin استفاده کنیم.

آموزش کاربردی برنامه نویسی سی شارپ #C – مقدماتی

بهروز دیندار
بهروز دیندار

کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی

بهروز دیندار کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی هستند و در حوزه برنامه نویسی و توسعه وب به صورت تخصصی فعالیت می کنند. ایشان محقق در زمینه بیوانفورماتیک می باشند که طی سال های اخیر در زمینه آموزش به صورت حضوری و مجازی فعالیت دارند.

توضیحات تکمیلی

شرکت مایکروسافت از سال 2000 زبان محبوب و کاربردی C#‎‎ را تولید کرد. این زبان شی‌گرا است و قابلیت‌های زیادی دارد. هنگامی که بخواهیم برای سایت‌ها، گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، دستگاه‌های هوشمند و سیستم‌عامل ویندوز برنامه بنویسیم و نرم‌افزارهای خوب تولید کنیم، زبان سی‌شارپ یک زبان قدرتمند و سازگار با پلتفرم‌های مختلف است که می‌تواند در مسیر طراحی نرم‌افزارها مورد استفاده قرار گیرد.

هدف از آموزش سی‌شارپ این است که بتوانیم با این زبان، برنامه‌هایی در سیستم‌عامل ویندوز بنویسیم و از آموخته‌های خود به عنوان یک پایه برای کار دارای چارچوب‌های مختلف تولید شده مانند: ASP.NET MVC و Xamarin استفاده کنیم.

 

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در اين مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • فصل یکم: معرفی زبان سی‌شارپ (C#‎)
    • درس یکم: معرفی سی‌شارپ
    • درس دوم: آشنایی با Microsoft Visual Studio و ایجاد اولین برنامه
  • فصل دوم: متغیرها و عملگرها
    • درس سوم: معرفی متغیرها و عملگرها
    • درس چهارم: چگونگی کار با اعداد صحیح
    • درس پنجم: ساده‌نویسی متغیرها
    • درس ششم: دریافت ورودی از کاربر و جدول متغیرها
    • درس هفتم: چگونگی کار با اعداد اعشاری
    • درس هشتم: چگونگی کار با داده‌های رشته‌ای
    • درس نهم: چگونگی کار با داده‌های رشته‌ای – تعداد کاراکترهای ورودی
    • درس دهم: چگونگی کار با مفهوم Casting
    • درس یازدهم: چگونگی کار با متدهای String
    • درس دوازدهم: چگونگی کار با تاریخ و ساعت DateTime
    • درس سیزدهم: چگونگی کار با متدهای تاریخ و ساعت DateTime
    • درس چهاردهم: چگونگی ایجاد یک متد
  • فصل سوم: ساختار تصمیم و تکرار
    • درس پانزدهم: تعریف ساختار تصمیم و تکرار
    • درس شانزدهم: چگونگی کا ر با دستور if
    • درس هفدهم: چگونگی کا ر با دستور if-else
    • درس هجدهم: چگونگی کا ر با دستور if-else تو در تو
    • درس نوزدهم: چگونگی کار با حلقه for و foreach
    • درس بیستم: چگونگی کار با حلقه while و do-whie
  • فصل چهارم: کار با داده‌ها
    • درس بیست‌ویکم: چگونگی کار با داده‌ها
    • درس بیست‌ودوم: چگونگی کار با آرایه
    • درس بیست‌وسوم: چگونگی مرتب‌سازی آرایه
    • درس بیست‌وچهارم: چگونگی کار با داده‌های شمارشی
    • درس بیست‌وپنجم: چگونگی کار با متغیرهای ثابت
    • درس بیست‌وششم: چگونگی کار با ساختار
    • درس بیست‌وهفتم: چگونگی کار با لیست‌ها
  • فصل پنجم: شی‌گرایی
    • درس بیست‌وهشتم: مفاهیم شی‌گرایی
    • درس بیست‌ونهم: چگونگی کار با کلاس و اجزای آن
    • درس سی‌ام: چگونگی کار با متدها و مفهوم چندریختی
    • درس سی‌ویکم: ارث‌بری
    • درس سی‌ودوم: انتزاع
    • درس سی‌وسوم: واسط
  • فصل ششم: کار با فایل‌ها
    • درس سی‌وچهارم: چگونگی کار با فایل‌ها
    • درس سی‌وپنجم: چگونگی کار با OpenFileDialog
    • درس سی‌وششم: چگونگی کار با SaveFileDialog
    • درس سی‌وهفتم: چگونگی کار با FontDialog
    • درس سی‌وهشتم: چگونگی کار با ColorDialog
    • درس سی‌ونهم: چگونگی کار با FileBrowser
  • فصل هفتم: مروری بر رویدادها
    • درس چهلم: رویداد چیست؟
    • درس چهل‌ویکم: چگونگی کار با رویدادهای Mouse
    • درس چهل‌ودوم: بازی Car Barrier
    • درس چهل‌وسوم: چگونگی کار با رویدادهای Keyboard
    • درس چهل‌وچهارم: بازی توپ متحرک
    • درس چهل‌وپنجم: کنترل کاراکترهای ورودی
  • فصل هشتم: کنترل خطا
    • درس چهل‌وششم: خطا چیست؟
    • درس چهل‌وهفتم: خطا چگونه کنترل می‌شود؟
  • فصل نهم: کار با پایگاه داده‌ها در زبان سی‌شارپ
    • درس چهل‌وهشتم: تعریف پایگاه داده و چگونگی ارتباط با آن در سی‌شارپ
    • درس چهل‌ونهم: چگونگی ساخت پایگاه داده، جدول‌ها و نوشتن پرس‌ و جو
    • درس پنجاهم: شروع کار با سایت Ado و آماده‌سازی فرم
    • درس پنجاه‌ویکم: چگونگی انجام CRUD
    • درس پنجاه‌ودوم: Scriptگرفتن
    • درس پنجاه‌وسوم: چگونگی کار با Stored Procedure
    • درس پنجاه‌وچهارم: چگونگی ایجاد Script از Database
  • فصل دهم: معرفی ORM در زبان سی‌شارپ
    • درس پنجاه‌وپنجم: ORM چیست؟
    • درس پنجاه‌وششم: شروع کار با Entity Framework
    • درس پنجاه‌وهفتم: نمایش دیتا
    • درس پنجاه‌وهشتم: انجام Select و ورودی‌ها
    • درس پنجاه‌ونهم: شروع کار با
    • درس شصتم: Connection String
    • درس شصت‌ویکم: نمایش در DataGridView

 

مفید برای
  • علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده
فایل PDF یادداشت‌ های ارائه مدرس

نرم‌افزارهای مرتبط با آموزش

Visual Studio 2019

 

02:29
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی
34:46
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 2
59:15
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 3
51:34
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 4
45:35
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 5
قسمت اول
01:20:12
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 5
قسمت دوم
16:53
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 6
38:17
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 7
20:16
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 8
18:58
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 9
51:47
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 10
45:35
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 11
34:59
برنامه نویسی سی شارپ #C - مقدماتی 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش های مرتبط